ArGut ArGut
521
BLOG

Medialne kreacje - odsłona pierwsza - ABW.

ArGut ArGut Rozmaitości Obserwuj notkę 4
Zapytałem redaktora naczelnego F!kcji? czy są ograniczenia na treści publikowane w jego LubCzasopiśmi odpisał tak:

> Mam stanowisko takie , że interesuje mnie wszystko , każda treść- bez
> ograniczeń. Nie lubię natomiast kłamstwa i bezzasadnego obrażania.
po czym dodała:
> I ma Pan u mnie wolna rękę- jeśli jeszcze tego nie napisałam :)

Nie dodając sobie nic do "lansu" założę, że podobna korespondencja mogła mieć miejsce między panem Cezarym Gmyzem i Tomaszem Wróblewskim. Tak, dla zabezpieczenia "tej części pleców, które już tak ładnie się nie nazywają" i ochrony autora przed wybuchami pracodawcy.

A - gencja B - łachach W - iadomości

Według mnie od wydarzeń 10 kwietnia pamiętnego roku 2010. ABW, będę używał skrutu, cierpi na wyraźne niedowartościowanie. A to zmienia klucze i zamki a to dostaje "baty" za postawę i ochronę delegacji, która w wyniku zgodnego z prawem i procedurami wypadku, zgodnie z prawem i procedurami UMARŁA. Coryllus często, a nawet więcej z maniacką uporczywością, zauważa, że najważniejszy jest sukces. Sukces osiągnięty własną ciężką pracą, pasją i uporczywością nawet wbrew całemu światu i gromadom spolegliwych "opiniotwórców".

Brunon K. - anatomia sukcesu. Czy kreacja "Ter-Rorysty"?

To zdjęcie wklejałem i linkowałem już wielokrotnie ale zrobię to jeszcze raz bo jest ważne w kreowaniu odczuć i wrażeń:

image

Żeby było straszniej to zrobię najazd otoczę czerwoną linią i dodam strzałkę:

image

I co ja sobie tera-o-sobie mogę pomyśleć. Jestem tera-rosrytą. Najmłodsze arguciątko kasuje te spieniacze z pasją a ja lubię silniczki to sobie je odkładam. Przez pierwsze dwa dni po newsie z Brunonem.K bałem się spieniać mleko. A jak żona zadzwoni i zadenuncjuje, że mleko było za słone albo o metalicznym posmaku ? STRACH

image

Kabelków, to nawet nie będę pokazywał bo nie wiem, które miałbym sfotografować by wyglądały strasznie. Przygotowuje pannie argutównie "chatę" na "imprezę" i razem z panią argutową gonią, żebym wreszcie te kabelki uprzątnął z podług, krzeseł i innych dla nich nieodpowiednich miejsc.

Sprawy toczą się własnymi, ja uważam, że reżyserowanymi torami i nabierają tempa. Lokalna KASANDRA wieszczy i wieszczy. Czytam regularnie bo liczby rozumiem lepiej niż emocje. Z emocjami również nie mam problemów bo mam kobiecy mózg i to ja w moim związku z panią argutową "robię za kobietę". Takie czasy :)

Urząd jest Urząd

A organ konstytycyjny organem pozostaje. Zdelegalizują BajkiGrajki za propagowanie "obrazów nienawiści" ?

image

C. D. N. ...
ArGut
O mnie ArGut

ArGut wspiera wolność słowa a SalON24-ie: NIEWOLNIK rulez !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości